Helenka

Poznałam ją.

Pamiętam nasze krótkie spotkanie, podczas seminarium dyplomowego. Studiowałyśmy różne kierunki, jednak spotkałyśmy się na tej samej sali, by przedstawić owoce swojej dotychczasowej pracy.

Pamiętam, że była roześmiana. Pamiętam, że super mówiła po angielsku. Chyba nawet chwilę pogawędziłyśmy, bo usiadłyśmy blisko siebie.

Kadr z filmu Misja

Czy spotkanie z nią odmieniło moje życie? Nie.

Czy spotkanie z nią poruszyło mnie? Tak.

Dopiero po wielu latach, ale tak.

Pamiętam, gdy przeczytałam o jej śmierci. Zmarła w ważnym dla mnie dniu, który jest dla mnie dniem radości i świętowania.

Pamiętam szok jaki przeżyłam, gdy patrząc na jej zdjęcie w gazecie zrozumiałam, że ją poznałam!

Moje spotkanie z nią trwało około 1h.

Poznaj Helenę!

Nie zajmie Ci to dużo czasu – niecałą godzinę.

https://pl.aleteia.org/2019/01/23/powstal-film-helenka-o-polskiej-wolontariuszce-zamordowanej-w-boliwii/?fbclid=IwAR2eFPlGaAARccyEpMmSyY5_WSRKASMQ1svEI1P-zyZFa6LAdV5yqKqUUOw

Dodaj komentarz

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij